2012/2013

Laekur Maidu Kuuse
Klubimeister Margus Luur
Pressisekretär Elmo Joa

2013. aasta õpilaspreemia sai aktiivne Ülejõe gümnaasiumi õpilane Sarah Särav.

Selle aasta Heateo päeval 6-dal oktoobril sai Raeküla lasteaia korrastamisele joon alla tõmmatud, ehitades valmis uue puitaia (ca 50 jm) lasteaia ja naaberkruntide vahele. Üritust soosis ilus ilm ja meie lõvide suurearvuline osalemine.
Meie klubi toetas Ratastooliklubi line-tantsijaid uute esinemisriiete hankimisel 405 euroga. Kaie Segeri juhendatav ratastoolitantsijate klubi alustas Pärnus kümne aasta eest ning on Eestis oma ala lipulaev.
20-dal oktoobril sai teoks traditsiooniline Lions sügisene jaht Kärsul. Kohalikule jahiseltsile ja kahele jahikoerale olid seekord abiks 5 meie lõvi. Mets sai täidetud võimsate möirgamistega! Ehkki loodus oli sügiseselt märg, muutsid järgnenud kuum leil, külm õlu ja parim seltskond päeva suurepäraseks.
Lions Rahvusvahelise Rahuplakatite võistluse 2012/2013 aasta teema oli "Minu kujutlus rahust". Korraldava klubina hindasime meile laekunud Pärnu Ühisgümnaasiomi ja Rääma Põhikooli õpilaste töid. Valituks ja edasi saadetuks osutus Ühiskümnaasiumi 5b klassi õpilase Viktor Vlassenko töö.
Pärnu linnavalitsuse haridus ja-kultuuriosakond esitas meie tsooni (Pärnu piirkonna klubid ühiselt) UNICEFI Sinilinnu aastapreemia kandidaadiks. Meie klubi esindajana viibis Tallinnas Toomapeal preemia pidulikul üleandmisel veli Elmar.
Klubi jõuluüritusel kuulasime kontserdimajas Rimski-Korsakovi ooperit „Jõuluöö“ millele järgnes pidulik õhtusöök hotell „Pärnu“ restoranis. Täname ürituste korraldajat veli Margust ja Pärnu Kontserdimaja.
15. Detsembril toimus Port Arthur 2-s meie traditsiooniline heategevuslik jõulumüük. Müüsime klubi valmistatud jõulupäkapikke, Rääma põhikooli laste valmistatud jõulukaunistusi ja veli Allani pere tehtud lustakaid mänguasju. Meiega koos esinesid samas Jana Tringi laululapsed. Laekunud vahendid suunasime õpilaspreemia fondi.
Aastalõpu heategevuses oli tähtsal kohal hoolitsus loomade eest. Viisime Pärnu loomade varjupaigale sööki ja madratseid lamamisalusteks. 27.12 andsime Pärnu minizoole üle annetuse, millega toetame minizoos pesitsevale 14-aastasele Niiluse krokodillile toidu ostmist. Oleme nüüd krokodilli vaderiks. Suureks toetajaks abi vajavatele loomadele suunatud heategevuses on meile olnud TLG Hotell. Üldkoosoleku otsusega tunnustasime neid klubi tänukirjaga.
10. jaanuari klubiõhtul toimus järjekorras 4-s LC Strand minigolfi turniir. Konkurentsi pakkusid meile Vanalinna Põhikooli 8b klassi noormehed. Rändkarika võitis veli Jaak.
1. veebruaril osales meie esindus LC Laagri korraldatud kohtumisel rahvusvahelise direktori Kalle Elsteriga. Arutelul ja järgnenud õhtusöögil olid tähelepanu all rahvusvahelise lionismi momendi uudised ning arengud. Vastuvisiidina osalesid meie sõbrad LC Laagri lõviklubist 2. veebruaril toimunud LC Pärnu Strand traditsioonilisel vastlapäeva pereüritusel Jõulumäe suusakeskuses.
Meile laekus abitaotlus arvutikomplekti hankimiseks perele kus on 2 last, isa töövõimetuspensionär ja ema pime. Üldkoosoleku otsus oli heakskiitev ning veli Mareki otsesel korraldamisel sai heal tasemel, pimedale kasutajale sobilik arvutikomplekt perele kohale toimetatud. Rõõm oli mõlemapoolne.
Osalesime meie tsooni lõviklubide ühisürituses mikroskoobi hankimiseks Pärnu Loomade varjupaiga veterinaarsoojaku tarbeks osamaksuga 250 €.
6. Aprillil Pärnu Spordihallis toimunud Pärnu päeva üritusel oli meie klubi esindus väljas "lõvikeegli" ja heategevusliku loteriiga. Üritus pakkus tegevust ja valmistas rõõmu eelkõige kohal olnud lastele, aitas tutvustada Lionismi ning täiendada meie õpilaspreemia fondi.
Lions Eesti piirkonna aastakoosolekul 27. aprillil 2013 Saku Vallamajas anti pidulikult üle lõppeva hooaja autasud. Rukilille medali II järgu kavalerideks said meie klubi asutajaliikmed Mart Kuuskmann ja Peeter Paisuots. Velid Mart ja Peeter on silmapaistva aktiivsuse ja tulemuslikkusega osalenud kõigis meie klubi senistes tegemistes.
Meie klubi traditsiooniline metsaistutamise päev sai teoks 11. Mail Tihemetsal. Osalejate seltskond oli arvukas, ilm ilus ja paik kaunis. Käo kukkumise saatel sai mulda 2200! uut kuusekest. Töövõime taastamiseks lõpetati päev soome sauna ja toeka einega värskes õhus.
Pärnu LEO-klubi oli 'uinuvas' olekus pärast eelmiste liikmete lahkumist kodulinnast. Mai alguses jõuti selleni, et saadi uute huvilistega kokku, et tutvustada neile täpsemalt LEO-liikumist ja vastata nende küsimustele. 14. mail toimus Pärnus Kuninga Tänava Põhikoolis Pärnus Lionite ja tulevaste Leode osalusel LEO-klubi Pernau taasasutamise koosolek. Klubis on 8 uut liiget. Leo Klubi Pernau vaderid on Mart Kuuskmann / LC Pärnu Strand, ZC Lily Allas / LC Pärnu Livonia ja RC Riina Rand / LC Pärnu Koidula.
Meile charter peole külla saabunud Piikkiö sõprusklubi Leedid tõid kaasa suure abisaadetise laste rõivaid ning erinevaid tarbeesemeid. Valisime toetuse saajaks Pärnumaa Lasterikaste Perede Liidu Saarde valla pered. Saadetis sai mõlemapoolse rõõmuga üle antud 17. Mail. Aitäh Soome sõpradele!
LC Pärnu Strand 12. charterõhtu peeti konverentsihotellis Strand. Külalistena osales 22 liikmeline delegatsioon meie Soome sõprusklubist ning LC Kuressaare järgmise hooaja president leediga. Meenutasime möödunud hooaja tegemisi ning kordaminekuid, nautisime Pärnu noorte talentide muusikalist tervitust, lõime tantsu ja maitsesime piduroogi. Teenekatele klubiliikmetele anti üle presidendi tänukirjad, veli Elmarile esimene aasta lõvi tiitel.
Muusikakooli õpetaja Ene Oltre algatusel, LC Piikiö ja LC Pärnu Strand toetusel sai Pärnu Muusikakool 2 uut instrumenti. Nendeks on alt ksülofon ja alt kellamäng Sonor.
27.-29. juunil viibisid Piikkiös meie lahkuv president veli Karl ja ametisse astuv president veli Lembitu koos leedi Enega. Vaadati Piikkiö klubi teatrietendust "Vain Elämää" ja osaleti pidulikul "valitsusevahetusel", mis sel korral toimus 3-me tunnise laevareisi käigus Turu saarestikus.
Pärnu Gildipäevadel toimetas meie esindus "heade mõtete taburettide" heategevusmüüki. Tabutettide valmistamisse olid eelnevalt andnud oma panuse velid Peeter, Elmo ja Väino. Lisasoodustusena said gildipäevade külastajad silitada velidele seltsiks olnud lemmikloomi.
Taburettide müük jätkus Vanamõisa käsitöölaadal. Käsitöödest olid veel saadaval Rääma kooli õpilaste valmistatud võinoad ja pannilabidad. Eriti soosituks osutusid kooli direktori, veli Elmo, poolt valmistatud õunapuust võinoad. Suurt tähelepanu pälvisid kogenud jahimehe, veli Peetri, poolt valmistatud puss koos tupega.

Klubiga ühinesid Andi Lõhmus ja Janek Bahovski. Klubist lahkus Jaanus Verte .